RSS

reunion cs 220

salam...lupa nak story...ari rabu bersamaan 8 dec 2010...dak2 kelas aku wat reunion...seronok sgt...mula2 kitorang makan kat restoran abu cafe...bagi aku makanan situ biase2 je...hehe...pastu gi ICT...bergambar bersama lampu2...ada dinasor,ade zirafah,ade pokok2...mcm2 la...masing2 berposing sakan...pastu gi dataran shah alam kot...aku x pasti apa nama dataran tu..hehe...ktorang main tukar2 hadiah...aku dapat frame yg sweet sgt...kawan aku sorang bakal bertunang tahun ni...tahniah...aku je tak tau peciter cinta2 ni..malas nak pk dah.yang penting aku kene tumpukan pada kerjaya aku...kewangan kena mantapkan...aku nak balas jasa mak dan ayah aku yang telah banyak bersusah payah demi aku selama ni...aku sayang sgt2 ngan mak dan ayah aku...thanx kawan2 atas malam yang sungguh bermakna bagi aku sepanjang aku bergelar siswazah di uitm shah alam ni...kat sini aku sertakan sekeping dua gambar wat tatapan sumer...pada yang tak dapat join ktorang malam tu xpe...korang sume tetap di hatiku...ok...daaa...






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Norin Mampat said...

beb!!!warhg tahniah sbb da de blog...pesal nm aku xde wei dlm catatan diari ko nie?
pau dah xsyg kte ke?....hahahha...wei thnz pau sbb slm nie 2thn pau sudi kwn ngn kite smpailah kte sm2 grade..huhuu rs nk nangis plak...

zei said...

aah...mg saje xnak letak nama ko...semak je.haha...syg la nowin...thanx jgk sudi kawan ngan kt..insan yg serba kekurangan ni...nowin byk melengkapkan hidup kt..hope persahabatan kt kekal smpai bile2,k...mana tau kot2 leh brmadu ke...ahaks